Ondernemen

Redenen voor een digitale personeelsadministratie

Uw bedrijf loopt goed, maar toch bent u nog niet helemaal tevreden. Vraag en aanbod vullen elkaar goed aan, maar de puntjes op de i ontbreken nog. U heeft het gevoel dat er binnen uw bedrijf nog aspecten geoptimaliseerd kunnen worden. Een efficiënte personeelsplanning is een hele opgave voor elk bedrijf, maar toch nodig. Zodra er een goed fundament ontstaat wordt er direct structuur aangebracht in het bedrijf. En wat is er nou belangrijker dan een perfecte structuur? Structuur is hetgeen waar een bedrijf en de belanghebbenden naar op zoek zijn. Zowel bedrijven als medewerkers streven naar overzicht. Elk type bedrijf geeft hier op zijn eigen manier invulling aan, maar kan dit effectiever? Ja zeker, lees verder en ontdek de mogelijkheden!

Veelvoorkomende problemen bij de personeelsadministratie

Kloppen de uren van uw medewerkers niet en moet u hier achteraan? Zijn er te veel werknemers ingeroosterd voor het werk dat er op die dag beschikbaar is? Draait uw personeel flinke, onverwachte overuren? Sluiten niet alle systemen juist op elkaar aan? Of zijn uw werknemers niet op de hoogte van de laatste wijzigingen in de agenda? Dit zijn een aantal de veelvoorkomende problemen waar u tegenaan loopt of kunt lopen. Misschien heeft u last van één van bovenstaande problemen of een vergelijkbaar probleem. Als bovenstaande mogelijke problemen in één keer worden weggenomen scheelt dat het bedrijf niet alleen tijd, maar ook geld. De medewerkers streven naar eenvoudige communicatie via een transparant platform om zo hun werk zo effectief mogelijk te kunnen uitoefenen. Gelukkig zijn hier tegenwoordig eenvoudige oplossingen voor te vinden die misschien wel perfect in uw straatje liggen. 

 

De oplossing

De wereld moderniseert en digitaliseert tegelijkertijd. Waarom zou u achter blijven? Hoe fijn zal het zijn om al deze ongemakken te voorkomen door voor een digitale personeelsadministratie te kiezen. De tijd van zorgen en frustraties is voorbij. Het is tijd voor een tijdperk waarin er niet meer over kleine foutjes hoeft te worden gestruikeld. Als uw medewerkers meer tevreden zijn, bent u meer tevreden en worden uw klanten ook meer tevreden. In de tijd van nu kan uw personeelsplanning zo geregeld worden dat van de urenregistratie van het personeel tot aan het boekhoudsysteem alles naar uw wens is ingericht. Alle losse aspecten worden nu bediend vanuit één overzichtelijk systeem. Het bevordert de communicatie tussen u en de werknemer, maar ook tussen u en de klant. Daarnaast werkt de personeelsplanning software zowel online als offline. U komt niet voor verrassingen te staan.

 

Twijfels?

Vindt u het lastig om de planning over te dragen aan de digitale wereld en de moderne software te omarmen? Als u het een kans geeft gaat u zien dat de digitale wereld uw vertrouwen gaat winnen. Een perfect aansluitend werkrooster, geen weggegooid geld, een boekhoudsysteem waar in een oogopslag te zien is hoe het ervoor staat, nog even snel de planning updaten naar de werknemers, gaten in het rooster voorkomen en een hogere productiviteit verwachten. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar deze software krijgt het allemaal voor elkaar. Verder is de software goed te combineren met systemen in eigen beheer door middel van een koppeling. Een online portaal in plaats van de verkreukelde papieren werkroosters biedt kansen waar het bedrijf zelf vooraf nog nooit had over nagedacht. Wie wil er nou geen perfect aansluitende medewerkersbezetting?

 

Indien u het eng vindt om langdurig verbonden te zijn aan een abonnement, dan kunt u gerust gratis 30 dagen proeftijd aanvragen. Iets onbekends en nieuws is altijd spannend. De afnemer bepaalt nog altijd zelf of de software als fijn en handig wordt bevonden. Weet altijd waar je aan toe bent met een perfecte medewerkersbezetting door middel van een digitale personeelsadministratie!