Weetjes

Kantoorruimtes locaties

Of je nu een kantoor aan huis hebt of een extern kantoor, soms heb je extra kantoorruimte nodig die je op die plaats even niet kunt maken. Bijvoorbeeld voor je administratie of reserve voorraden. Als je dan in Amsterdam je kantoor hebt, is een opslagruimte Amsterdam misschien wel zo handig. Je kunt natuurlijk ook in andere plaatsen een opslagruimte huren. Want hoewel je de administratie misschien niet altijd in je directe omgeving nodig hebt, het is wel zo fijn dat je niet uren hoeft te rijden naar je externe opslag.  

 

Wanneer je bij de opslag kunt

Tijdens kantoortijden zijn de recepties van de verschillende opslagruimte locaties geopend. Je kunt er dus in kantooruren altijd heen. Natuurlijk zijn veel ondernemers fanatieker dan dat en werk je misschien ook juist buiten kantooruren en in de weekenden. In het weekend zijn de recepties ook geopend. Op zaterdagen ook van 9 tot 6 en op zondag van 11 tot 5. Als de receptie gesloten is, kun je nog wel bij je opslagruimte. 

Dat is wel zo fijn als je toch nog iets nodig blijkt te hebben terwijl de ‘gewone’ werkdag al voorbij is. De openingstijden verschillen wel. Zo kun je in Amsterdam tussen 6 in de ochtend en 11 in de avond bij de opslagruimte, maar in Rotterdam alleen tussen 8 en 8. 

 

Waarom opslagruimte?

Soms wordt je kantoor te klein, maar hoef je eigenlijk niet uit te breiden. Bovendien kun je goed qua locatie zitten en wil je de administratieve zaken niet aan hoeven passen. Dan is een externe opslag veel gemakkelijker. Je bewaart hier dingen die je niet direct nodig hebt, zoals oude papieren of reserve voorraden. Je kunt ze ophalen als het nodig is, maar ze nemen geen ruimte in je eigen kantoorruimte in. Ook fijn als je vanuit huis werkt. Zo blijft je huis meer je thuis dan je werkplek. 

Similar Posts